INFORMATION OM PRYLMARKNAD

Min stora passion, vintage tyg, har bidragit till att jag har otroligt mycket tyg som jag inte hinner använda själv. Jag vet också att det är många som vill skapa själva och är ute efter små tygbitar med speciellt mönster och färg.
Därför finns en del tyger utlagda här.

Info om lapptäckstyger:

Dom flesta tyger här passar till lappteknik och små projekt.
Alla bilder på FQ är i A4 storlek för att ge dig en bra uppfattning om mönsterstorleken. Observera att mönstret kan skilja sig något från bit till bit.
Dom flesta tyger har varit använda i form av lakan/gardin och är i bomull. Bra skick men kan förekomma lite spår efter användning. Säljs per FQ (fat quarter) 55X45cm. Pris varierar från 40-120 kr inklusive frakt inom hela Norden. Kunder från Danmark betalar mellan 40-120 DK, Norge NOK, Sverige SEK ( Finland, kontakta mig)
Jag har delat tyger efter färger och för att komma till önskad färg klicka på bild i menyn till höger.

Köper du 5 st oavsett priser får du den billigaste på köpet!!!

Maila mig artikelnummer (finns under bilden) samt mängd så hör jag av mig snarast. Betalning sker via bank eller Paypal.

Önskar du köpa en udda storlek kontakta mig!
Våga fråga HÄR!



Helt oanvända tyger från 70-talet

                                    R14 (70kr/st)                                                           R15 (100kr/st)

                                      R16 (70kr/st)                                                           R17 (100kr/st)

                                 R18 (100kr/st)                                                           R19 (100kr/st)

                                        R20 (70kr/st)                                                           R21(100kr/st)

                                               Följande är använda i bra skick

                                     R22 (80kr/st)                                                           R23(80kr/st)

                                        R24 (80kr/st)                                                           R25(80kr/st)



                                    R26 (80kr/st)                                                           stort paket 






1 kommentar: